سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

لوله پلی در چه سایزی وجود دارد؟

طول لوله های پلی (HDPE) با توجه به اندازه متفاوت است ، با این حال ، به طور کلی اندازه های 110 میلی متر در 6 متر طول مستقیم یا 50 متر ، 100 متر یا سیم پیچ لوله های 150 متر موجود است. اندازه های 125 میلی متر به بالا عموماً در طول 12 متر در دسترس هستند که با کاهش تعداد اتصالات در محل ، صرفه جویی زیادی در هزینه ایجاد می کند.

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

لوله پلی اتیلن برای چه استفاده می شود؟

این مزایا آن را به یک لوله لوله ایده آل برای کاربردهای متنوع مانند سرویس های آب آشامیدنی یا خطوط توزیع ، توزیع گاز طبیعی ، آب پاش های چمن ، فاضلاب ، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل می کند. مواد PE معمولاً در برابر بیشتر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند.

از چه سایز لوله ای استفاده کنم؟

در بیشتر موارد ، لوله اصلی از خیابان به خانه شما قطر 3/4 یا 1 اینچ دارد ، شاخه های تامین از لوله ای به قطر 3/4 اینچ استفاده می کنند و لوله های اجزای جداگانه 1/2 اینچ هستند. ... برای فشار آب ایده آل به وسایل طبقه دوم و سوم ، ممکن است به لوله بزرگتری نیاز داشته باشید.

 

کاربرد لوله‌ پلی اتیلن 25 میلیمتر


انشعاب گاز، انتقال گاز، آبیاری معمولی و انتقال آب، انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای، سیستم‌های آبیاری تحت فشار، سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت، لینیر و رول لاین.

در کاربرد این لوله‌‌های پلی اتیلن به عنوان لوله گاز باید حتما از اتصالات الکتروفیوژن استفاده نمود و جهت کابردهای دیگر لوله سایز 25 روش اتصال این لوله‌‌های پلی اتیلن ( لوله‌های پلی اتیلن سایز ریز ) غالبا بوسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده کرد.

خصوصیات منحصر به فرد لوله پلی اتیلن در مقایسه با سایر لوله ها سرعت رشد استفاده از این محصول در شبکه هدایت کود کشاورزی و سموم دفع آفات و توزیع آب نسبت به سایر موارد بسیار بیشتر است.

دوام و استحکام بالا ، نصب آسان ، ریخته گری کم ، طول عمر زیاد ، وزن سبک و دوام در برابر اشعه خورشید ، مقاومت در برابر خوردگی ، بهداشت و عدم سمیت و تنوع زیاد در اندازه ها فقط برخی از مزایای لوله های پلی اتیلن است که کشاورزان و افراد مسئول را ترغیب می کند از لوله های پلی اتیلن استفاده کنید.

لوله پلی اتیلن آبیاری و انتقال گاز


لوله‌ پلی اتیلن 25 میلیمتر ( قطر اسمی خارجی ) شرکت پارس اتیلن کیش با بهترین مواد PE100 در کلاف‌های 100 , 200 و 400 متری طبق جدول استاندارد Inso 14427 تولید می‌گردند.

لوله‌ پلی اتیلن 25 میلیمتر  معمولا به عنوان لوله انشعاب گاز و لوله‌ فرعی در آبیاری و انتقال آب در زمین‌های کشاورزی، آبیاری باغات و گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع از لوله‌ها قابلیت نصب انواع دریچه‌ و دریپرهای موجود در بازار را دارا می‌باشد و با تمامی اتصالات استاندارد سازگاری 100 درصدی را دارد.